سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

انتقاد از برخی ادارات در خصوص صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از سنگ اندازی بعضی ادارات در صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان های اهر و هریس انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بیت الله عبدالهی نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: متأسفانه بعضی از مسئولان ادارات که غیربومی هستند و حتی در منطقه نیز ساکن نیستند، هنگام مراجعه سرمایه گذاران جهت اخذ مجوز به جای استقبال، باعث دلسردی سرمایه گذاران می شوند و اگر مسئولی در بحث سرمایه گذاری مانع تراشی کنند دیگر جایی ندارند.

وی همچنین از عدم آغاز احداث کارخانه آهک هیدراته در شهرستان اهر انتقاد کرد و افزود: علیرغم کلنگ زنی احداث این کارخانه توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت در 3 سال گذشته تاکنون خبری از احداث آن نیست.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین از آغاز آسفالت 35 کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز در سال جاری خبر داد و گفت: اتمام بزرگراه اهر – تبریز در توسعه شهرستان اهر نقش بسزایی خواهد داشت که امیدواریم با اختصاص اعتبارات به موقع شاهد اتمام این بزرگراه باشیم.

وی همچنین با اشاره به پتانسیل های بالقوه شهرستان اهر در بخش های معدنی، کشاورزی و گردشگری گفت: اگر زمینه سرمایه گذاری در این بخش ها را به جد دنبال کنیم قسمتی از مشکل بیکاری در منطقه حل خواهد شد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز احداث مصلی جدید در شهرستان اهر را ضروری دانست.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: زمین احداث این مصلی تهیه شده است که به علت نبود اعتبار هنوز احداث آن شروع نشده است و از مسئولان و خیران انتظار داریم در این زمینه عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات در شهرستان اهر است گفت: از دولت و مجلس انتظار داریم با تسهیل قوانین در امر سرمایه گذاری، زمینه اشتغال جوانان بیکار را فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/ش

 

اشتغال جوانان بیکار یکی از معضلات شهرستان اهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.