سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

استاندارد راه مذاکره با بازارهای دنیا است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کار ما تدوین استانداردهای عملیاتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ راضیه علیرضایی هم اکنون در چهارمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در هتل ثامن، افزود: مصرف کننده حقوقی را از ما مطالبه می کند که حق اوست.

وی ادامه داد: از حقوق مصرف کنندگان این است که جهت گیری تولید کننده در راستای سلامت روح و جسم آنها باشد، مصرف کننده حق دارد در مورد تک تک مولفه های کالایی که خریداری می کند، آگاهی داشته باشد.

علیرضایی گفت: توسعه تولید باید در راستای حفظ محیط زیست، سلامت و بصرفه برای مشتری باشد، اگر از بسته های پلیمری استفاده می شود باید در فرایندهای بهبود این مورد را درنظر بگیریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به برگزاری همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ادامه داد: در این مراسم بهبود در اجرا و منشور مصرف کننده بررسی می شود و این مهم در راستای بهبود عملکرد و آینده نگری می باشد.

وی افزود: ما قصد داریم در این راستا تولید کننده و ارائه دهندگان کالا و خدمات به میدان آوریم، تشکل های مردمی که نمایندگان مصرف کنندگان است را در تصمیم سازی به کار می گیریم.

علیرضایی گفت: وجود اصحاب رسانه در همه جای دنیا در خصوص حقوق مصرف کننده اطلاع رسانی می کنند و به عنوان نماینده مصرف کنندگان وارد پرسشگری می شوند.

وی همچنین تدوین استانداردهای عملیاتی را در کالاها از وظایف این سازمان دانست و افزود: ما برای کالاها استاندارد تعیین می کنیم.

انتهای پیام/ ف.ح

تعیین استاندارد کالا از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.