سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادفات در هفته ای که گذشت؛

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – تهران/ برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو

با یک کلیک از "مهمترین اخبار تصادفات" در هفته‌ای که گذشت، مطلع شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری به مهم ترین اخبار تصادفات در هفته ای که گذشت، می پردازیم.

 

* برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو

 سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  اظهار داشت: در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر سی و یکم تیرماه در بزرگراه شهید صیادشیرازی قبل از بزرگراه شهید صدر در مسیر جنوب به شمال، یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خاور و سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرد.

وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راکب موتورسوار که جوانی ۲۱ ساله بود با توجه به عدم استفاده از کلاه ایمنی به دلیل شدت جراحت در دم جان باخت.

 

* برخورد پراید با موتور سیکلت

 سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: درحدود ساعت 10:00 صبح دوشنبه دوم مرداد ماه در خیابان شوش روبه روی بانک مسکن در منطقه 12 یک دستگاه پراید با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: در پی وقوع اين حادثه راکب موتور سیکلت به شدت مجروح و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد که وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

 

*تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - تهران

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور  اظهار داشت: در ساعت ٠٤:٣٠ صبح سه شنبه سوم مرداد در آزادراه کرج - تهران یک دستگاه اتوبوس بنز با یک دستگاه کامیون و وانت پیکان برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راننده وانت پیکان در دم جان باخت.

 

*تصادف یک دستگاه تریلی با موتورسیکلت در بزرگراه شهید یاسینی

 سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ  اظهار داشت: ساعت ٠٩:٤٠ سوم مرداد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی بعد از پل بابایی یک دستگاه تریلی با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه راکب موتورسوار که جوانی ٢٦ ساله بود و از کلاه ایمنی استفاده نکرده بود به دلیل شدت جراحت در دم جان باخت.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
من نمیدونم کدوم بی سوادی به موتوریا مجوز داده تو بزرگراها حرکت کنن