سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

۸ مرداد ماه؛ آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور

افتتاحیه بزرگترین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور هشتم مرداد ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه افتتاحیه بزرگترین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور هشتم مرداد ماه، همزمان با روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته این افتتاحیه به صورت زنده از شبکه استانی و یکی از شبکه‌های ملی پخش می‌شود.


وی همچنین به برگزاری جلسه ستاد عالی مسابقات با حضور معاون استاندار فارس نیز خبرداد و افزود: دراین جلسه تمام دستگاه‌های متولی و خدمت‌رسان در خصوص میزبانی باشکوه این مسابقات قول همکاری دادند.


جعفری با اشاره به اینکه این مسابقات بزرگترن رویداد ورزشی دانش آموزان پسر کشور در سال جاری است، ادامه داد: در این مسابقات بیش از چهار هزار و ۴۰۰ دانش آموز در چهار رشته توپی شاملوالیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال با هم به رقابت می‌پردازند.


وی بیان کرد: ازاین تعداد ۱۴۰۰ دانش آموز ابتدایی، ۱۶۸۰ دانش آموز دوره اول متوسطه و یک هزار و ۳۴۴ دانش آموز دوره دوم متوسطه هستند.


جعفری اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۳۲۴ تیم شامل ۱۰۸ تیم دروه ابتدایی، ۱۲۰ تیم دوره متوسطه اول و ۹۶ تیم متوسطه دوره دوم با هم به رقابت می‌پردازند که تمام این تیم‌ها به صورت مدرسه قهرمان همگی قهرمانان استان‌های خود هستند.


وی گفت: از استان فارس نیز ۱۶۴ دانش آموزشامل ۵۲ دانش آموزابتدایی و ۵۶ دانش آموزمتوسطه اول و ۵۶ دانش آموز متوسطه دوم حضور دارند.


معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقات ۲۸ کمیته تشکیل شده که بیش از ۳۰۰ نفر به عنوان عوامل برگزاری این مسابقات مشخص شده‌اند.
انتهای پیام/ر


رقابت چهار هزار و ۴۰۰ دانش آموز پسر کشور در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.