سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

خانه بوکس کردستان در شهر سنندج کلنگ زنی شد

خانه بوکس استان کردستان با حضور استاندار و مسئولان استانی امروز با اعتبار اولیه یک میلیارد تومان در مجموعه ورزشی تختی سنندج کلنگ زنی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مراسم کلنگ زنی خانه بوکس کردستان با حضور استاندار کرستان، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت بوکس، شهردار و اعضای شوری شهر سنندج برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم گفت: کردستان در رشته بوکس دارای پتانسل‌ها و استعدادهای فراوانی است که در کشور به صورت مستمر در رده‌های سنی مختلف درخشیده و صاحب عنوان بوده است.

حامد جولائی افزود: جلسات زیادی با هیأت بوکس استان کردستان برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که محلی در شأن ورزشکاران و قهرمانان احداث کنیم.

وی به اعتبار اولیه یک میلیارد تومانی خانه بوکس کردستان اشاره کردو افزود: این پروژه از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان 500 میلیون تومان و از محل مالیات ارزش بر افزوده نیز 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

جولایی گفت: برای تکمیل و راه اندازی خانه بوکس کردستان 2 میلیارد تومان برآورد شده است که امیدواریم تا پایان سال 97 به بهره داری برسد.

 انتهای پیام/م

برگزاری مراسم کلنگ زنی خانه بوکس کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.