سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال؛

بازار مسابقات بدون حضور گیتی پسند داغ شد/ فرصت صدرنشینی مس در لیگ برتر

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم‌های فرش آرای مشهد و پارسیان شهر قدس آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین هفته‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه پنجم مرداد ماه با دیدار تیم های فرش آرای مشهد و پارسیان شهر قدس از ساعت 16:30 شروع می شود.
سایر دیدار‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 به صورت همزمان برگزار می‌شود.


فرش آرا - پارسیان شهر قدس


تیم پارسیان شهر قدس در دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در مقابل ارژن شیراز با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و توانست با کسب این 3 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند. بازیکنان پارسیان شهر قدس می‌تواند با پیروزی برابر تیم فرش آرا خود را به نیمه دوم جدول برساند.

در مقابل تیم فرش آرای مشهد حریف هفته پنجم تیم پارسیان شهر قدس در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. تیم فرش آرا با توجه به شکست ۴ بر ۲ مقابل تیم آتلیه طهران قدیم در هفته چهارم لیگ به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی و اعاده حیثیت است.
این دیدار از ساعت 16:30 در شهر مشهد برگزار می‌شود.


گیتی پسند اصفهان - تاسیسات دریایی


با توجه به حضور تیم گیتی پسند در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، دیدار این تیم با تاسیسات دریایی به زمان دیگری موکول شده است.

پیش از این قرار بود فینال زودرس نیز ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۵ مرداد ماه برگزار شود.

 

مس سونگون - آتلیه طهران قدیم


بازیکنان تیم آتلیه طهران قدیم با توجه به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل فرش آرای مشهد در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال و قرار گرفتن در رده پنجم جدول  با روحیه خوبی مقابل حریف خود صف‌آرایی می‌کنند.

در مقابل تیم مس سونگون که در دیدار گذشته خود مقابل مقاومت قرچک با نتیجه سنگین پنج بر دو شکست خورده بود هنوز جزو مدعیان محسوب می‌شود و با ۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ حضور دارد.
دیدار تیم‌های مس سونگون آتلیه طهران قدیم ساعت ۱،۸ روز پنجشنبه برگزار می‌شود.


مقاومت البرز - آذرخش بندرعباس


تیم آذرخش بندرعباس در نیمه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد و با توجه به پیروزی ۲ بر یک مقابل هیئت فوتبال قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به دنبال کسب امتیاز در دیدار مقابل مقاومت البرز است تا بتوانند حضور در نیمه اول جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال را تجربه کند.تیم مقاومت هم شرایط مشابهی نسبت به تیم آذرخش دارد  و با اختلاف یک امتیاز در رتبه یازدهم جدول حضور دارد. بازیکنان مقاومت البرز در دیدار با تاسیسات دریایی با ۶ گل شکست خورده و به دنبال کسب  امتیاز  از این بازی هستند.

دیدار تیم‌های مقاومت البرز و آذرخش بندرعباس ساعت 18 روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

 

حفاری اهواز -مقاومت قرچک

تیم مقاومت قرچک که هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال توانست با ۵ گل مس سونگون را شکست دهد، با ۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در مقابل تیم حفاری اهواز که در دیدار قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است در رده هشتم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال حضور دارد.

مقاومت برای حفظ جایگاه خود و ادامه حضور در جمع مدعیان لیگ به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارد و در مقابل آن‌ها بازیکنان حفاری اهواز برای قرار گرفتن در جمع بالانشین‌های جدول به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

گتنی است دیدار تیم‌های حفاری اهواز و مقاومت قرچک ساعت 18 روز پنجشنبه برگزار می‌شود.


هیئت فوتبال قم - شهرداری ساوه‌

تیم های انتهای جدولی هیئت فوتبال قم و شهرداری ساوه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم هیئت فوتبال قم در دیدار قبلی خود مقابل آذرخش بندرعباس با دو گل شکست خورد و تنها تیم بدون امتیاز لیگ تا به این جای کار است.

در مقابل شهرداری ساوه هم که در مسابقه قبلی خود مقابل حفاری اهواز به نتیجه تساوی رضایت داد شرایط مشابهی با تیم هیئت فوتبال قم دارد و تنها با کسب یک امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است و هر کدام از این‌ها با کسب ۳ امتیاز می‌تواند از منطقه خطر جدا شودند.

دیدار تیم‌های هیئت فوتبال قم و شهرداری ساوه ساعت 18 روز پنجشنبه برگزار می‌شود


ارژن شیراز - شهروند ساری

آخرین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های ارژن شیراز  و شهروند ساری برگزار می شود.

تیم شیرازی با کسب یک امتیاز از ۴ دیدار گذشته خود در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ حضور دارد و برای فرار از منطقه خطر نیاز مبرم به کسب امتیاز از این دیدار دارد.

در مقابل تیم شهروند ساری شرایط به مراتب بهتری دارد و در دیدار قبلی خود توانست مقابل تیم گیتی پسند اصفهان مدعی اصلی قهرمانی به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ دست یابد و با کسب ۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

بازیکنان شهروند ساری برای قرار گرفتن در جمع مدعیان نیاز به پیروزی در این دیدار دارند و در مقابل تیم ارژن شیراز برای جدایی از منطقه خطر و کسب اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال پا به این مسابقه می گذارند.
دیدار تیم‌های ارژن شیراز و شهروند ساری ساعت ۱۸ روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

 

برنامه بازی های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.