سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 500 میلیارد ریال برای توانمندسازی سمن های کشور

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای توانمند سازی و شکل گیری سازمان های مردم نهاد ( سمن ها) جوانان کشور در سالجاری خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه در اولین نشست هم اندیشی مجمع ملی منتخبان سازمان ‌های مردم نهاد جوانان کشور در مراغه گفت: بیشتر فعالیت این سازمان ‌ها در راستای افزایش اطلاعات مذهبی و آگاهی‌ های عمومی جوانان است.

وی افزود: 2 هزار سازمان مردم نهاد جوانان با بیش از 100 هزار نفر عضو در استان های مختلف کشور در زمینه ‌های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی، مذهبی، علمی و پژوهشی فعالیت می کنند.

حجتی با اشاره به برگزاری مجمع ملی منتخبان سمن های جوانان کشور در مراغه گفت: این مجمع 2 روزه با حضور 60 نفر از اعضای منتخب مجامع استانی سازمان‌ های مردم نهاد جوانان سراسر کشور و با هدف تدوین اساسنامه فعالیت این مجامع در حال برگزاری است.

فعالیت 75 سازمان مردم نهاد جوانان در آذربایجان شرقی

امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع گفت: در سال 95 مجامع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور برگزار شده بود و از هر استان 2 نفر منتخب در این نشست حضور دارند. 

وی گفت: 75 سازمان مردم نهاد جوانان در آذربایجان شرقی فعال هستند که 2 مورد از این سمن ها در مراغه و در حوزه های ورزشی و زیست محیطی فعالیت می کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.