سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مستمری بگیران کمیته امداد

رئیس کمیته امداد کشور ازافزایش مستمری بگیران کمیته امدادخبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج:  رئیس کمیته امداد کشور ازافزایش مستمری بگیران جامعه هدف این نهاد در سال جاری خبر داد و افزود:این افزایش نتیجه همکاری وآینده نگری امام با تاسیس کمیته امداد همراهی خوب مجلس شورای اسلامی و دولت بوده که از این ماه اجرایی می شود.


فتاح با اشاره به اینکه این نهاد در بخشهای بیمه درمان ،بیمه تکمیلی و حوادث مددجویان ، تامین جهیزیه ،تسهیلات خوداشتغالی و ضروری و مسکن اقدامت خوب و سازنده ای را در کشور و این استان انجام داده است افزود: پائین بودن آمار طلاق، افزایش آمار ازدواج و پائین بودن برخی آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد در بین مددجویان از مهمترین دستاوردهای این نهاد است.


وی رتبه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در تمام شاخصها در کشور را رتبه دهم اعلام کرد و گفت :این رتبه امسال باید با همت مضاعف و جهادی به رتبه 5 تنزل یابد.


زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم فقرزدایی و کاهش فاصله طبقاتی در کشور را از اهداف و رویکردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: خدمات ارزنده‌ای تاکنون برای رفع محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده که انتظار می‌رود با جدیت بیشتری تداوم یابد.

انتهای پیام/د

رتبه 5کمیته امداد استان در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.