سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرسلیم:

اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچگاه کهنه نمی‌شود /۱۶میلیون رای برای جریان اصولگرایی یک توفیق بود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در نشست اراک گفت: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچگاه کهنه و قدیمی نمی‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سیدمصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در نشست حزب موتلفه استان مرکزی در اراک گفت: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچگاه کهنه و قدیمی نمی‌شود و این یک جریان گفتمانی انقلابی و اسلامی است که وجود دارد.

میرسلیم در پاسخ به سئوالی درباره رفتار چندگانه برخی افراد سیاسی گفت: برخی افراد را می‌بینیم که رفتاری چندگانه می‌کنند این‌ها بیشتر برای سهم‌بازی و بندبازی است.

وی اضافه کرد: طبق نگاه شهید بهشتی، ما در موتلفه اعتقادمان براین است که کار‌ها را به‌گونه‌ای پیش ببریم که با مراقبت همراه باشد و نظام آسیب نبیند و تمام همت و تلاش خود را برای اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار ببندیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به برجام ادامه داد: موفقیت برجام بسیار محدود بود هرچندنتوانستیم از همان مقدار محدود هم استفاده کنیم که علت آن هم ضعف مدیریتی بود و هم بانک‌های ما فرسوده است.

۱۶ میلیون رای برای جریان اصولگرایی یک توفیق بود

میرسلیم با اشاره به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: توانستیم از ۴۰ میلیون رای ۱۶ میلیون رای برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود و در رقابت با رئیس جمهور مستقر یک دستاورد مهم بود.

وی اضافه کرد: ما دنبال این بودیم که به تکلیف خود عمل کنیم و  البته در موتلفه دستاورد بزرگی داشتیم اینکه توانستیم با مردم صادقانه حرف بزنیم.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.