سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت در شهرستان نطنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت دو مسابقه کتابخوانی در سطح شهرستان نطنز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی  امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز دو مسابقه کتابخوانی «عمه سادات» ویژه زندگانی حضرت معصومه(س) و  «ذره و آفتاب» در خصوص سبک و سیره زندگی حضرت امام رضا(ع) را در سطح شهرستان نطنز برگزار می‌کند.

وی افزود: دهه کرامت از اول ذی القعده و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) شروع شده و پایان آن با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) است، فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم با سبک و سیره زندگی ائمه معصومین  آشنا و از دریای معرفت ایشان بهره ببریم که به همین منظور دو مسابقه تحت عناوین «عمه سادات»مرتبط با زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س) و «ذره و آفتاب» در خصوص عنایات حضرت امام رضا(ع) از طریق فضای مجازی در سطح شهرستان نطنز برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: مسابقه  از کتاب «عمه سادات» به نویسندگی سید ابوالقاسم حمیدی و مسابقه کتاب «ذره و آفتاب» با موضوع عنایات حضرت امام رضا(ع) که توسط انتشارات قدس رضوی تهیه و تنظیم شده است از طریق فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که به برندگان این مسابقات نیز هدایایی نفیس اهدا خواهد شد.

وی برپایی مراسم شب شعر رضوی را از جمله ویژه برنامه‌هایی برشمرد که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز و با همکاری انجمن‌های ادبی در شهرهای نطنز، بادرود و خالدآباد در دهه کرامت برگزار می‌شود.

مشربی در خصوص دیگر برنامه‌های این اداره در دهه مبارک کرامت خاطرنشان کرد: شهرستان نطنز دارای 50 کانون فرهنگی و هنری دارای مجوز رسمی فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است که در طول سال به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی فعالیت چشمگیری دارند که امسال نیز همانند سال‌های گذشته در دهه پربرکت کرامت فعالیت‌های ویژه‌ای را در دست اجرا و اقدام دارند.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این ایام سخنرانی ائمه جماعات با موضوعات سبک و سیره زندگانی ائمه اطهار(ع) و خصوصا سبک و سیره زندگی حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) است که عموم ارادت‌مندان و علاقه‌مندان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) با این بزرگواران آشنایی بیشتری پیدا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: اکران فیلم‌های سینمایی در سینما فرهنگ شهر بادرود به صورت نیم بها نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره در ایام دهه کرامت است که جهت رفاه حال همشهریان بلیت فیلم‌های سینمایی به صورت نیم بها یعنی به قیمت 2500 تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.