سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

معرفی نخبگان مهارتی در استان اردبیل

همزمان با هفته ملی مهارت، نخبگان مهارتی استان اردبیل معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد پورقلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته مهارت در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امروزه خدمات این سازمان به عنوان یکی از راهکارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور بسیار نقش‌آفرین بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ششم مردادماه گفت: توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر این آموزش‌ها در سطوح مختلف از عمده اهداف برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان کرد: با اجرای برنامه‌های متنوع در هفته ملی مهارت تلاش می‌شود تا مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بیشتر آشنا شوند.

پورقلی تصریح کرد: رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مبنی بر حمایت از  آموزشگاه‌های آزاد است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در  این استان می‌توان به توسعه بخش خصوصی امید داشت.

وی با بیان اینکه کشور ایران دارای ظرفیت‎های ارزشمندی است که باید نسبت به آن توجه داشت، گفت: نیروهای مستعد و توانمند این کشور یکی از ظرفیت‎های بزرگ آن به شمار می‎رود که باید از توان این سرمایه بهترین بهره را برد و به سمت کارآفرینی پیش رفت چراکه این مهم نیاز امروز جامعه به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در هفته ملی مهارت بازدید از تجهیزات و امکانات و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای عموم و تمامی مراکز آموزشی آزاد است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند این بازدید را فرصت بشمارند و به ثبت نام حرفه مورد علاقه خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ع

معرفی نخبگان مهارتی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.