سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازسازی در منطقه زلزله زده فریمان از مدت‌ها قبل آغاز شده است

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: بازسازی در منطقه زلزله‌زده فریمان، تربت جام و سرخس سه روز بعد از حادثه شروع شده است.

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازسازی فریمان، تربت جام و سرخس بعد از زلزله فروردین ماه امسال، اظهار داشت: به صورت طبیعی پس از هر حادثه برای هر واحد مسکونی روستایی تخریب شده 20 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصد و 5 میلیون تومان کمک بلاعوض براساس پیشرفت فیزیکی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اختیار حادثه زدگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مردم باید در بازسازی مشارکت کنند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز نظارت، هدایت و برنامه ریزی را انجام می‌دهد.

هفته آینده به منظور بررسی بازسازی خانه‌های فریمان به مناطق زلزله زده سفر می‌کنم

نجار با بیان اینکه بلافاصله بعد از زلزله فریمان بازسازی در آن مناطق آغاز شد، گفت: بنیاد مسکن بررسی‌ها‌ی لازم را انجام و کار را آغاز کرده است تا سپس دولت کمک‌ها و تسهیلات را در اختیار آنان بگذارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران در پاسخ به اینکه گویا مردم فریمان برای بازسازی خانه‌های خود با مشکلاتی مواجه هستند، خاطر نشان کرد: هفته آینده به منظور بررسی این مسئله سفری به منطقه زلزله زده فریمان، تربت جام و سرخس دارم تا از نزدیک در جریان روند بازسازی و مشکلات مردم قرار بگیرم سپس راه حل مناسبی اتخاذ می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.