سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

گازرسانی به50 روستای های شهرستان هشترود

فرماندار هشترود از طرح گازرسانی به 50 روستای این شهرستان با اعتبار 150 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در مرحله پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مستفید فرماندار هشترود در بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای هشترود گفت: طرح گازرسانی به 28 روستای بخش مرکزی با 91 میلیارد ریال اعتبار شامل 116 هزار متر شبکه توزیع پلی اتیلنی و 5 هزار و 900 متر شبکه توزیع فولادی است و با بهره برداری از آن یک هزار 100 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی همچنین از شروع عملیات گازرسانی به 22 روستای نظرکهریزی در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار این طرح 59 میلیارد ریال است و 116 هزار متر لوله گذاری خواهد شد.

مستفید همچنین خواستار تکمیل ساختمان اداره گاز شهر نظرکهریزی شد و افزود: برای این ساختمان که پیشرفت فیزیکی آن 40 درصد است 10 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و با بهره برداری از آن ارایه خدمات به مردم منطقه تسهیل می شود.

وی همچنین در بازدید از طرح های شهرداری نظرکهریزی گفت: شهرداری طرح های جدول گذاری به طول هزار و 450 متر، اجرای سنگ فرش و آسفالت ریزی خیابان ها به طول هزار و 250 متر را با اعتبار چهار میلیارد و 80 میلیون ریال در این شهر اجرا کرده است.

 

انتهای پیام/ش

 

اختصاص 150 میلیارد ریال  اعتباربرای طرح گازرسانی روستای های شهرستان هشترود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.