سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتشار کتاب‌هایم با مشکل اقتصادی ناشر مواجه شده است

کتاب‌های در دست انتشارم به دلیل مشکل اقتصادی ناشر تاکنون در بازار نشر منتشر نشده است.

شهرام میرشکاک، شاعر و نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌هایش گفت: کتاب‌هایم که در دست انتشار است با مشکل اقتصادی ناشر مواجه شده است و ناشر موفق نشده کتاب‌ها را تاکنون در بازار نشر منتشر کند. مجوز انتشار کتاب‌هایم گرفته شده است و مشکلی در این خصوص ندارند. از جمله این کتاب‌ها، «پیرمردی با بال‌های بسیار بزرگ» است.

وی افزود: کتاب «پیرمردی با بال‌های بسیار بزرگ» بازنویسی از اثر مارکز محسوب می‌شود. کتاب در دست انتشار دیگرم؛ کتاب «ساحل و نهنگ» داستانی شبه عرفانی است که آن را برای نوجوانان نوشته‌ام. این کتاب‌ها را قرار است انتشارات ماه باران منتشر کند. به دلیل آنکه حساسیت‌هایی در خصوص کیفیت انتشار کتاب‌ها داشتیم و خواستیم کتاب‌ها با کیفیت بالا عرضه شود، برای انتشار آن با مشکل اقتصادی مواجه شدیم.

این نویسنده در خصوص کتاب جدیدش اظهار داشت: امسال قرار است کتابم با عنوان «زن در آینه» به ناشر سپرده شود. این اسم عنوان اولیه کتاب است. مجموعه شعر دیگری را نیز امسال  برای انتشار در اختیار ناشر خواهم گذاشت.

گفتنی است؛ از جمله آثار شهرام میرشکاک می‌توان به کتاب «هیولاما» اشاره کرد که توسط انتشارات فصل پنجم منتشر شد. این کتاب مجموعه شعرهای سپید این شاعر است.

 

انتهای پیام/

کتاب‌های در دست انتشار شهرام میرشکاک کدام است؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.