سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مومنی مطرح کرد؛

افزایش کشف مواد مخدر در کشور/ بزرگترین محموله مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از افزایش کشفیات مواد مخدر در کشور خبر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرداراسکندرمومنی صبح امروز در جلسه مقابله با مواد مخدر کشور در بندرعباس افزود: در 4 ماه امسال 264 تن مواد مخدر در کشور کشف شده که 235 تن از این مواد را نیروی انتظامی کشف کرده است.

وی گفت: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: در چهار ماه امسال 21 تن مواد مخدر در هرمزگان کشف شده که این میزان کشفیات  از میانگین آمار کشفیات مواد مخدر  در کشور کمتر است.

سردار مومنی گفت: 80 درصد  مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور کشف شده که این آمار نشانگر ضرورت نظارت و تمرکز بیشتر در کنترل مرزهای شرق کشور است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه گفت: ماموران نیروی انتظامی طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده این محموله را از یک دستگاه تریلر در یکی از محورهای مواصلاتی غرب استان هرمزگان به فارس کشف کردند.


وی افزود: باند بین المللی قاچاق مواد مخدر  این میزان مواد مخدر به طرز ماهرانه ای دریک سازه فلزی جاسازی شده بود .


جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر قصد توزیع این مواد را در سراسر کشور داشتند که در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

وی افزود: در جلسه امروز مقرر شد با استفاده از شیوه های جدید و ارتقای اقدامات اطلاعاتی کشف مواد مخدر درهرمزگان افزایش یابد.
انتهای پیام/ر

 

کشفیات مواد مخدر در هرمزگان کمتر از میانگین  آمار کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.