سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

نرخ غذای دانشجویی در سال ۹۶ افزایش پیدا نمی‌کند

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: هر گونه افزایش هزینه در سال تحصیلی ۹۶ در بخش تغذیه دانشجویی و اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویان منتفی است.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طی بخشنامه ایی که به تمامی دانشگاه‌ها ارسال شده است هزینه غذا‌ی دانشجویی در دانشگاه ها همچون گذشته محاسبه می‌شود و امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در این بخش نداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هرگونه افزایش در سال تحصیلی جدید چه در بخش تغذیه دانشجویان و اجاره بها خوابگاه‌ها دانشجویان منتفی است.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم  در ادامه به موضوع سلامت دانشجویان پرداخت و افزود: بحث کیفیت و سلامت تغذیه دانشجویان برای همه ما بسیار مهم و ارزنده است؛ همواره بر این موضوع تاکید داریم که دانشجویان جزو سرمایه‌های کشور هستند  و نباید به هیچ عنوان نباید به آن ها غذای با کفیت پائین تری ارائه شود.

صدیقی بیان کرد: کیفیت و ارزش تغذیه‌ای مواد غذایی، حفظ و ارتقای سلامت دانشجویان همواره با برنامه ریزی  انجام می شود و باید نکات بهداشتی در زمینه بهداشت در تغذیه دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

جزئیات افزایش نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی 96

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.