سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ایران تحریم‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تحریم‌های دشمنان علیه ایران منجر به ایجاد فرصت شده است و ما می‌توانیم از این فرصت‌ها برای افزایش توانمندی در سایر حوزه‌ها بهره ببریم.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وحدت بین سپاه پاسداران و دولت، اظهار داشت: سپاه پاسداران با امام شهیدان عهد کرده که از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب پاسداری کند و خدمت‌گزار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه سپاه تمامی مظلومیت‌ها و برخوردهای ناشایست را تحمل می‌کند، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه بی‌مهری‌ها نسبت به ارکان نظام اسلامی وفادار است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: از نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  شخصی که  منتخب مردم بوده و این نظام او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده، محترم است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به دیدار روز گذشته فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ادامه داد:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با هیچ کس نزاع شخصی و اختلاف ندارد و  «ولایت» محور فعالیت‌های سپاه بوده و در راستای این محور هر اقدامی را که برای بقای انقلاب و خدمت به مردم لازم باشد را انجام داده و هیچ نگرانی نداریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی و تحریم‌های آنها علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت:‌ نزدیک به چهل سال است که دشمنی مقامات ‌آمریکایی را مشاهده می‌کنیم. اقتدار، توانمندی و قدرت ایران اسلامی استکبار را عصبانی کرده است.

وی افزود: دشمنان هر چقدر این یاوه‌گویی‌ها و تحریم‌ها را ادامه دهند تبدیل به فرصت برای کشورمان می‌شود و ما می‌توانیم از این فرصت‌ها برای افزایش توانمندی در سایر حوزه‌ها بهره ببریم. هرگز نباید به دشمن اعتماد کرده و همان‌طور که در قرآن کریم بیان شده باید دشمن را دشمن دید و هرگز فریب ظاهر دشمنان را نخوریم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان گفت:‌ ما از گذشته آمادگی‌ داریم و آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند. اگر وحدتمان را حفظ کنیم قطعا توانمندی ما بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

سپاه با هیچ کس نزاع شخصی و اختلاف ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.