سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان؛

بیمه سه میلیون ورزشکار در سراسر کشور

سه میلیون ورزشکار در سراسر کشور زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: سه میلیون ورزشکار در سراسر کشور زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند که سهم سیستان و بلوچستان از این تعداد 40 هزار ورزشکار است.


محمدرضا داورزنی که به همراه وزیر ورزش و جوانان به زاهدان سفر کرده است شب گذشته در نشست تخصصی با روسای فدراسیون های ورزشی کشور و سیستان و بلوچستان در استانداری برگزار شد افزود: با توجه به جمعیت بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفری استان تعداد ورزشکاران بیمه شده آن اندک است و در تلاشیم تا این تعداد را به 200 هزار ورزشکار بیمه شده برسانیم.


وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان استعداد های فراوانی در رشته های مختلف ورزشی دارد و نیاز است تا استعدادهای پنهان ورزشی این استان کشف شود.


وی افزود: مربیان گمنام زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارند که ورزشکاران با استعداد را شناسایی و به پرورش و تربیت آنها می پردازند.


وی ادامه داد: شناسایی مربیان و ورزشکاران با استعداد در سیستان و بلوچستان از اولویت های نخست معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: توجه به استانهای کم برخوردار به ویژه سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقای شاخص های ورزشی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.


داورزنی گفت: وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از ورزشکاران سیستان و بلوچستان از هیچ کمکی به این استان دریغ نخواهد کرد.


وی بیان کرد: توجه به استانهای مرزی به ویژه سیستان و بلوچستان که در خط مقدم مبارزه با انواع شرارت قرار داشته و حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد از اولویت های نخست معاونت توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان است.


در این نشست از نرم افزار ورزشی سیستان و بلوچستان با حضور 13 هیات ورزشی و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان رونمایی شد.

 

انتهای پیام/گ

 

بیمه ورزشکاران در سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.