سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

اعلام تشییع پیکر 4 شهید گمنام در آذربایجان شرقی

پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس این هفته فضای استان آذربایجان شرقی را عطر آگین می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: مراسم استقبال از این شهدا روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه در ساعت ۹ صبح در محل سالن حجاج فرودگاه بین المللی شهید مدنی (ره) تبریزخواهد بود و پس از آن مراسمی با شهدا همزمان با سالگرد شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس استان و شهیدان اعلایی و سلیمانی شامگاه پنجشنبه ۵ مرداد ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء، درجوار حرم مطهر شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس استان در پارک شمیم پایداری برگزار خواهد شد.
سردار عزت‌الله جعفری افزود: مراسم تشییع این ۴ شهید بزرگوار روز جمعه این هفته بـعد از اقامه نماز جـمعه، از مصلای حضرت امام خمینی (ره) به طرف میدان ساعت تبریز برگزار خواهد شد.
وی گفت: پیکر این شهدا روز یکـشـنبـه آینده در دو شهر ایلخچی و هادی شهر پس از تشییع دفن خواهند شد.
جعفری افزود: پیکرهای مطهر این شهدای گمنام از مناطق عملیاتی شرق دجله، جزیره مجنون و ام الرصاص که مربوط به عملیات‌های بدر و خیبر و کربلای ۴ می‌باشند تفحص شده اند.
به گفته وی با تدفین پیکرهای مطهر این ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، استان آذربایجان‌شرقی مفتخر به وجود ۱۹۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۵۵ نقطه خواهد بود.

انتهای پیام/خ

مراسم استقبال از4شهیدگمنام درآذربایجان شرقی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.