سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

معرفی منتخبان مسابقه عکاسی «میراث فرهنگی ناملموس»

منتخبان دوره نخست مسابقه عکاسی «میراث فرهنگی ناملموس» معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا توکل رئیس انجمن سینمای جوان فارس گفت: در پی برگزاری نخستین دوره مسابقه عکاسی میراث ناملموس که توسط انجمن سینمای جوان با همکاری دفتر تسهیلـگری منطقه تاریخی و فـرهنـگی شیراز و با حمایت مرکز مطالعات و پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس یونسکو برگزار شد، آثار هومان باقرپور، محمدحسین نیکوپور و علی محمد عرفانی برگزیده هیئت داوران شدند.


وی افزود: در اولین دوره مسابقات ماهانه عکاسی در فضای مجازی که با محوریت «میراث فرهنگی ناملموس» برگزار شد، موضوع آثار مراسم و آیین‌ها بود.


توکل ادامه داد: این مسابقه بـا هـدف مـعرفی و شناسـایی عکـاسان جوان، مستـعد و متـعهد استان فارس و همـچنین تاکید بر اهمیت میراث فرهنگی ناملموس جهت آشنایی اذهان و تلاش برای حفظ و نگهداری آنها برگزار می شود.


وی اظهار داشت: موضوع فراخوان مسابقات ماهانه با توجه به هدف گفته شده یکی از فرهنگ های ناملموس است که انتخاب و داوری آثار به صورت متمرکز در مکان دبیر خانه(انجمن سینمای جوانان –دفتر شیراز) توسط اساتید، فعالان و کارشناسان حوزه عکاسی و میراث فرهنگی انجام می شود.
انتهای پیام/ر

آثار هومان باقرپور، محمدحسین نیکوپور و علی محمد عرفانی برگزیده هیئت داوران دوره نخست مسابقه عکاسی «میراث فرهنگی ناملموس» شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.