سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

رویکرد ایجابی پلیس گامی موثر در مقابله با آسیب های اجتماعی دریا

اقدامات ایجابی پلیس مازندران در طرح دریا یکی از رویکردهای موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان در جلسه طرح ساماندهی سواحل دریا در ساری، گفت: استان مازندران یکی از مهمترین قطب های گردشگری کشور است و وجود مواهب الهی نظیر دریا و جنگل موجب افزایش حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشوردر استان می شود .

 

وی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه ها از سوی برخی افراد ناآگاه بر ضرورت پیشگیری و مقابله با این ناهنجاری ها با توجه به مطالبات مردمی از پلیس که وظیفه ذاتی آن برخورد با این ناهنجاری هاست، تاکید کرد .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت برای مردم و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری استان را از مهمترین مولفه های اجرای طرح تابستانه برشمرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی در طرح های تابستانه در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده است که از آن جمله می توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی اشاره داشت.

 

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه اقدامات ایجابی پلیس در طرح دریا یکی از رویکردهای موثر برای کاهش آسیب های اجتماعی است، افزود: راه اندازی نمایشگاه آسیب های اجتماعی ،طرح مشاوره فعال، تئاتر درمانی، استفاده از ظرفیت های رسانه استانی، فضای مجازی و استفاده از توانمندی های گروه های تبلیغی و فرهنگی مردم نهاد از جمله این اقدامات است .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، عملکرد فرهنگی و اجتماعی پلیس در طرح تابستانه را مطلوب ارزیابی کرد و از تلاش و زحمات همه همکاران در حوزه های مختلف اجرای طرح تابستانه و ساماندهی سواحل دریا تقدیر کرد.

 

میرفیضی با اشاره به همکاری گروه های هنری و گروه های تبلیغی فرهنگی بقیه الله که از طلبه های حوزه علمیه هستند، گفت: گروه فرهنگی و تبلیغی بقیه الله از آغاز طرح تابستان همکاری خوبی با فرماندهی انتظامی استان داشته و تاکنون برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی را در سطح سواحل اجرا کرده است .

 

وی به مسافران ، گردشگران و هم استانی ها، توصیه کرد: از حضور در نقاط ممنوعه شنا اکیداً خودداری کنند و به هشدارها و توصیه های پلیس، مسئولان طرح های دریا و ناجیان غریق توجه کنند تا خود و خانواده آنان دچار حادثه نشوند.

 

انتهای پیام/آ

 

رویکرد پلیس ایجاد امنیت در سواحل مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.