سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

افزایش درآمد روستاییان بر برندسازی تولیدات روستایی

درآمد روستاییان با برندسازی تولیدات روستایی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفر قمی اویلی مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با تاکید بر تهیه شناسنامه جامع از ظرفیت‌های روستایی گفت: برندسازی تولیدات روستا‌ها به رونق اقتصادی آن‌ها و منطقه کمک می‌کند.


وی افزود: با توجه به سکونت ۴۳ درصدی جمعیت استان در روستا‌ها، بخشداران می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، نخبگان و افراد ذینفوذ محلی در جهت رونق بخشیدن تولید در روستا‌ها برنامه ریزی کنند.


مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: توسعه بخش تولیدی و کشاورزی روستا‌ها در راستای حمایت‌های دولت است که بخشداران نیز می‌توانند در این زمینه برنامه ریزی کنند.


مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران گفت: شناسنامه جامع برای تمامی روستا‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و براساس مقدورات تهیه شود تا بتوان مشکلات پیش رو را حل کرد.


قمی اویلی افزود: بخشدراران با فرماندار هماهنگی داشته باشند و با مشورت در تمامی زمینه‌ها و با ایجاد راهکار‌های مناسب در این زمینه موفق عمل کنند.
وی گفت: روستا‌ها و چهاردهستان بخش مرکزی با قابلیت‌های بالای اکوتوریستی و کشاورزی یکی از قطب‌های گردشگری، تولید و اشتغال در منطقه رامسر است.


انتهای پیام/آ


رونق رو ستا‌ها با برند سازی تولیدات روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.