سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : وام ازدواج در دو ماه مرداد و شهریور به صورت ضربتی پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسداله ربانی مهر، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : دولت در اجرای این طرح تصمیم دارد کسانی را که در صف پرداخت وام ازدواج هستند به زودی وام خود را دریافت نمایند و باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام نمایند .

وی عنوان کرد: در حال حاضر وام ازدواج 10 میلیون تومان است و همه بانکها موظف هستند این وام را بعد از تکمیل پرونده پرداخت کنند و دیگر وام سه میلیونی نداریم و هر بانکی وام ازدواج را 3 میلیون پرداخت کند غیر قانونی عمل کرده است .

وی افزود : با همکاری و هماهنگی  استانداری و بانکهای استان وام ازدواج از 57 میلیارد در سال 94 به 234 میلیارد تومان در سال 95 رسید که رشد 300 درصدی داشته است و در سال جاری نیز در سه ماه اول سال 96 نیز 6500 میلیارد تومان به 6500 زوج پرداخت شده است .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت : مدت زمان اجرای طرح ضربتی وام ازدواج مرداد و شهریور 95 است و زوج های جوان جهت ثبت نام بعد از مراسم عقد به سامانه بانک مرکزی مراجعه و بانک خود را مشخص نمایند و در این طرح بانکهای ملی ، صادرات ، تجارت ، کشاورزی ، مسکن ، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت ویژه آمادگی پرداخت وام ازدواج را دارند .

انتهای پیام/ ش

پرداخت وام ازدواج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.