سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری نخستین همایش تخصصی فوتبال ومحیط زیست در زنجان

رئیس روابط عمومی اداره کل محیط زیست زنجان از برگزاری نخستین همایش تخصصی فوتبال و محیط زیست در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛باقری رئیس روابط عمومی اداره کل محیط زیست زنجان گفت: این همایش باحضور ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از مسولین استانی برگزار شد.
باقری افزود :استان زنجان در ارائه نمادهای ترویجی محیط زیستی از استانهای پیشروی کشور است و در حوزه ورزش نیز متولیان و ورزشکاران استان به نقش آفرینی در حفظ محیط زیست بسیار مشتاقند لذا همایش فوتبال و محیط زیست، نقطه عطفی در تعامل فعالان ورزشی و زیست محیطی خواهد بود.
رئیس روابط عمومی محیط زیست استان گفت: در این همایش، لاک پشت ماندنی از زنجان و تمساح گاندو از اصفهان به عنوان تجربه موفق در ترویج محیط زیست از طریق نماد سازی معرفی شدند.
وی اضافه کرد : در این مراسم پیراهن باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان با امضای بازیکنان این تیم لیگ‌برتری و قلعه‌نویی سرمربی ‌تیم، به فرماندار زنجان اهدا شد و تندیس ولوگو ویژه باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز به، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، مدیر کل منابع طبیعی استان و سمن سرو رویان اشراق زنجان اهدا شد.
باقری در پایان گفت: ویژه برنامه "آب را دریاب" با هدف جلب مشارکت عموم مردم در حفاظت از محیط زیست بویژه صرفه جویی در مصرف آب و در راستای "پویش نه به واتر سالوت" امروز از ساعت 19 در کارخانه کبریت زنجان برگزار خواهد شد.
گفتنی است :در این برنامه جشن فرش سبز با حضور نمایندگان باشگاه ذوب آهن اصفهان همراه با برنامه های متنوع برگزار خواهدشد و از هم استانی ها جهت حضور در این برنامه زیست محیطی دعوت به عمل می آید.

 

انتهای پیام/ن

برگزاری نخستین همایش تخصصی فوتبال ومحیط زیست در زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.