سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 1396/05/02

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  دوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:
 

2693...0910:در مورد بی قانون بودن تعیین قیمت رهن و اجاره شهر تهران،گزارش تهیه کنید
تا چه موقع باید این وضع ادامه پیدا کند،قشر متوسط به پایین مثل کارمند و کارگر به خاطر این رهن و اجاره های بالا در زندگی تحقیر می شوند!

 

3035..0912:لطفا يكسری بياييد خيابان مولوي، از اين كارت خوابها و معتادها گزارش بگيرید،تو روز روشن تو وسط خيابان اقدام به كشيدن و خريد فروش مواد مخدر می كنند، هيچكس حتی نیروی انتظامی هم نيست!

 

1196..0912:یکسری هم به سمنان بزنید.تنها شهری هست تو ایران که یک خیابان سالم ندارد،فقط چاله چوله. از ورودی شهر بگیر تا انتهای شهر!

 

6974...0912:در اسلامشهر ،جاده ساوه شهرداری رسیدگی کنید .بساط کسبه مغازه دارها ،خیابانهای اصلی،پیاده رو و بخشی از خیابان را اشغال کرده‌اند که باعث مزاحمت برای عابرین و پارک سایر خودروها می گردد!

 

0685...0916:در مورد مدیریت اقتصاد و زمان در خانواده مطلب بنویسید و با تهیه گزارش و نظر سنجی و دعوت کارشناس در این رابطه،مطالب را کامل کنید تا مردم بهره مند شوند.

 

6266...0919:از جاده سلفچگان به قم بنویسید.ما در این جاده بطول 45 کیلومتر و بخاطر عملکرد بسیار‌ ضعیف اداره راه استان قم،هر روز شاهد تصادف های مکرر و خسارات جانی و مالی فراوان بخاطر عدم تعریض جاده هستیم.لطفا رسیدگی کنید!

 

0028...0912:با توجه به روند افزایش رهن و اجاره خانه ها در کلان شهرها کمیسیون دریافتی توسط بنگاههای املاک نیز افزایش یافته،و این واقعا منصفانه نمی باشد و مستاجرینی که بدلایل مختلف مجبور به جابجایی میباشند ،میبایست این کمیسیونها را هم به اضافه این اجاره خانه های بالا متقبل شوند، مسئولین رسیدگی فرمایند.

 

8283...0912:چند روزی است که در رسانه ها از افزایش نگران کننده مصرف بنزین در کشور، سخن می‌گویند، و طبق معمول انگشت اتهام بسوی مردم نشانه رفته است و باز طبق معمول تنها راه حل را افزایش قیمت بنزین، عنوان می کنند، آیا پر مصرف بودن و بی کیفیت بودن خودروهای ساخت داخل، دلیل اصلی نیست؟؟؟ با همین بودجه ای که یک مصرف کننده، برای خرید خودروی بی کیفیت داخلی هزینه می کند،میتوان یک خودروی با کیفیت خارجی که مصرف سوخت آن ، یک سوم خودروی ساخت داخل است،خریداری کرد!

 

در مورد وضعیت سپرده ها در موسسسه المهدی و موسسه ولیعصر رباط کریم هم اطلاع رسانی کنید .

 

6981...0919:سری هم بزنید به چرخی های میوه فروش منطقه جوادیه تهران که باعث ناراحتیها و مشکلات برای اهالی شده اند و با شکایتهای فراوان محلی ها شهرداری جوابگو نیست!

 

5422...0918:در مورد کار کردن افغانی ها در پروژه های ساختمانی کشور و بیکاری ما ایرانی ها گزارش تهیه کنید.

 

8890...0913:گزارشی در زمینه مطالعه کتاب،بهداشت و ورزش تهیه کنید،چرا در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده و فرهنگ سازی نشده است!

 

1364...0915:داخل شهرک عباس آباد ما ایرانیها هر روز دنبال کار میگردیم، ولی افغانهای غیر مجاز راحت سر کار می روند، همه کارها را گرفتند!تو شرکتها ببینید چقدر اتباع بیگانه سر کارند !

 

6893...0939:سه راه افسریه پایتخت محل تجمع تعداد زیادی معتاد شده و منجر به سرقت اموال عمومی و خصوصی اطراف محل تجمع توسط معتادان شده،پیگری کنید.

 

0028...0912:با توجه به روند افزایش رهن و اجاره خانه ها در کلان شهرها کمیسیون دریافتی توسط بنگاههای املاک نیز افزایش یافته،و این واقعا منصفانه نمی باشد و مستاجرینی که بدلایل مختلف مجبور به جابجایی میباشند ،میبایست این کمیسیونها را هم به اضافه این اجاره خانه های بالا متقبل شوند، مسئولین رسیدگی فرمایند.

 

7834...0912:چرا راه شمشک ديزين را در فصل تابستان به بهانه هاي مختلف مي بندند،اگر هم راه مشكلي دارد بايد تعمير كنند تا بار ترافيكي جاده چالوس كم شود فكر ميكنم اين حق مردم است كه بيهوده مسيرشان دور نشود !

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
در محله جوادیه منطقه 16 وضعیت وحشتناکی . و چرخی ها درست کردند و بلبشوی ساختمان های هشت نه طبقه در برخي کوچه های 6متري ،در حالی که این محله نه کتابخانه داره نه بیمارستان،نه میدان میوه تره بار ،نه فرهنگسرا،نه هیچی،کلی ام انبار و گاراژ و حمام و قالیشویی بسته داره
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
سلام
وضعیت اجاره دادن خانه و آپارتمان مناسب نیست هر بنگاه دار و دلالی شده قیمت گذار هرکی هر جور دوست داره قیمت میذاره رو خونه اش و با هزار چک وسفته میبنده به مستأجر یعنی مسئولین ما توان ایجاد یه ساز و کار نرخ گذاری برا اجاره بها ندارن مثلأ بر اساس امکانات و استحکام با نظر چند کارشناس اول قیمت گذاری و بعد مجوز اجاره داده بشه بخدا خیلی عجیبه این وضعیت همین وضعیت هم باعث رکود صنعت ساختمان شده فقط چسپیدن به نرخ کیک و بیسکوئیت و شکلات اما سرپناه مردم بیچاره را دادن دست دلالان....