سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار دائمی پلیس در مبادی رسمی و گمرکات / کشف 12 کانتینر کالا قاچاق در هرمزگان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس به صورت دائمی در مبادی رسمی کشور و گمرکات استقرار می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در بندرعباس گفت: تلاش می شود با همکاری گمرک در تابستان امسال با اولویت استان هرمزگان نیروهای پلیس در گمرکات استقرار یابند.

 وی با اشاره به پیامد های جبران ناپذیر قاچاق به اقتصاد کشور و تولید داخلی افزود: اولویت ما پیشگیری و بازدارندگی از ورود کالای قاچاق و برخورد و مقابله با این معضل است.

سردار اسکندر مومنی گفت: شفاف سازی قوانین و اطلاعات تجارت، افزایش تسهیلات و کاهش امور اداری ، افزایش بازدارندگی و جرائم برای قاچاقچیان، امحای کالای قاچاق و مکانیزه شدن همه فرآیندها در چرخه تجارت از جمله راهکارها برای کاهش ورود کالای قاچاق به کشور است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: عملکرد هرمزگان در کشف کالای قاچاق مطلوب بوده و امسال 151 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف شده است.

سردار مومنی همچنین از کشف 12 کانتینر کالای قاچاق طی 3 روز گذشته در هرمزگان خبرداد و گفت: ارزش این محموله ها 5 میلیارد تومان بوده که از این میزان 4 میلیارد تومان کالا  از مبادی رسمی و با اظهار خلاف واقع و یک میلیارد تومان از مبادی غیر رسمی وارد استان شده است.

وی گفت: این کالاها  شامل پارچه، ظروف شیشه ای، مشروبات الکلی و کیف دستی بوده است.

انتهای پیام/ز

کشف 151 میلیارد تومان کالای قاچاق در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.