سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برخورد پلیس راهور با توقف غیرمجاز اتوبوس‌ها در حاشیه دوربرگردان‌های شاهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خواستار برخورد جدی پلیس راهور با توقف غیرمجاز اتوبوس‌های برونشهری در حاشیه دوربرگردان‌های غیرهمسطح شاهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید علی حسینی گفت: با بهره‌برداری از دوربرگردان‌های غیرهمسطح شاهد، ایستگاه سوار اتوبوس شاهد نیز به مکان جدید منتقل شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر ایستگاه سوار شاهد با انتقال به یک کیلومتر بعد از دوربرگردان‌های غیرهسطح شاهد با تغییر نام به نام ایستگاه سوار میثاق به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند.

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: این ایستگاه سوار با متراژ هزار و 800 مترمربع و با صرف هزینه‌ای 6 میلیارد ریالی با تجهیزاتی کامل‌تر در خدمت مسافران و شهروندان قرار گرفته است.

 

حسینی در خصوص توقف اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برونشهری در لاین کندرو کنار دوربرگردان غیرهمسطح شاهد افزود: متاسفانه شاهد هستیم که اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برونشهری با توقف در این مسیر ترافیک زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند که توقف آنها غیرقانونی و پلیس راهور باید برخورد لازم را انجام دهد.

 

وی گفت: از آنجایی که ایستگاه اتوبوس شهری در این نقطه وجود دارد اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برونشهری برای سوار کردن مسافران در این مسیر توقف دارند.

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: ایستگاه سوار میثاق در فضایی مناسب آماده‌سازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و این اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها می‌توانند از این فضا استفاده کنند و البته در آینده با خریداری زمین پشت این ایستگاه سوار مقرر شده تا پایانه معراج به این مکان منتقل شود.

 

انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.