سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

تکمیل طرح های ورزشی بالای ۷۰ درصد کشور

با حضور مشاور وزیر و مدیر کل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان مشکلات طرح های ورزشی نیمه کاره در شهرستان نهاوند بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قراوی مدیرکل فنی نظارت بر طرح های ورزشی وزارت ورزش گفت : قرار است امسال صد درصد طرح های نیمه تمام ورزشی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری برسد.

قراوی از وجود بیش از هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی نیمه کاره در کشور خبر داد و افزود : اگر بخواهیم این طرح ها را تکمیل کنیم به ۱۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که امکان پذیر نیست.

وی طرح های بالای ۷۰ درصد پیشرفت کشور را ۹۴۴ طرح بیان و خاطرنشان کرد : از این تعداد سهم استان همدان ۱۳طرح است که همگی تکمیل می شوند.

قراوی همچنین از اتمام ساختمان استخر سرپوشیده ورزشی بانوان نهاوند تا پایان سال خبر داد و افزود : این طرح پیشرفت خوبی دارد و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

بهرام نیا ،نماینده مردم نهاوند نیز با اشاره به ضرورت توجه به ایجاد زیر ساخت های ورزشی در نهاوند گفت : متاسفانه نهاوند با وجود قدمت هزاران ساله اما از داشتن حتی یک استخر ورزشی دولتی محروم است که نیازمند توجه مسئولان در سطح وزارتخانه می باشد.

منعم ، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز از افتتاح و یا آغاز ساخت بیش از ۲۴ طرح ورزشی در استان با۹۰ هزار متر مربع مساحت در سطح استان همدام در ۴ سال گذشته تاکنون خبر داد.

انتهای پیام/ ش

تکمیل طرح های ورزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.