وی افرود: توجه بيش از حد به افراد چهره خصوصاً در فيلمهای كمدی و طنز، نشان از تغيير سليقه مخاطبان سينما دارد. مطمئنا چنين است و فكر میكنم دوره آن در آينده نه چندان دور به سر خواهد آمد.
تهیهکننده «مالاریا» بیان کرد: اگر فيلمی با استفاده از بازيگر چهره و تبليغات اغواكننده بتواند خود را به مخاطب تحميل كند، اما فاقد فيلمنامه و ساختار مناسب باشد، به سرعت دچار افت مخاطب و فروش میشود.
ردایی اذعان داشت: بهتر است مخاطبان سينما با برنامهريزی و تحقيق، نسبت به انتخاب فيلم اقدام نمايند و تحت تاثیر جوّ كاذب قرار نگيرند.
ردایی خاطرنشان کرد: البته از فيلم بايد در حد كارهای قبلی سازنده آن انتظار داشت؛ هرچند كه از بازيگران چهره بهره برده باشد.
انتهای پیام/