سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کمیته امداد فسا، رتبه نخست اشتغالزایی

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فسا با پرداخت ۵۱۹ فقره تسهیلات اشتغال زایی، مقام اول ایجاد اشتغال در استان فارس را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بهزادی مدیر کمیته امداد شهرستان فسا با بیان اینکه پارسال این نهاد با پرداخت ۵۱۹ فقره تسهیلات اشتغال زایی، مقام اول ایجاد اشتغال در استان را کسب کرد، گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد در سال ۹۵، بیش از ۷۲ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده است.


وی افزود: طرح‌های اشتغالزایی در بخش‌های مشاغل خانگی، صنایع دستی، حمل و نقل، کشاورزی، دامداری، پرورش ماکیان، کسب و کار، فنی و خدمات، زنبور داری، خدماتی و تولیدی راه اندازی و اجرا شده است.


بهزادی بیان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال با هدف کمک به پایداری و ارتقای ضریب موفقیت شغلی، تحت نظارت مستمر و راهنمایی مداوم کارشناسان اشتغال این نهاد قرار دارد.


وی اظهار داشت: توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام می‌شود و هر سال تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می‌شوند.


بهزادی گفت: معرفی به کاریابی ها، ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مددجویان بدون مهارت شغلی در دوره‌های آموزشی بلند مدت فنی و حرفه‌ای و قرار گرفتن در مسیر اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی و دستیابی به استقلال اقتصادی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال است.


وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال ۱۵۰ طرح اشتغال با هزینه ۱۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اجرا شده است که این روند تا پایان سال ادامه می‌یابد.


مدیر کمیته امداد شهرستان فسا تصریح کرد: اعتبارات حوزه اشتغال کمیته امداد شهرستان فسا در سال ۹۶ بیش از ۱۴۲ میلیارد ریال است.
انتهای پیام/ر

در چهار ماهه نخست امسال ۱۵۰ طرح اشتغال با هزینه ۱۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در فسا اجرا شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.