سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگ حداد در نشست خبری مطرح کرد؛

فعالیت‌های دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی می‌شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گفت: با دستور ریاست و تصویب هیات رئیسه دانشگاه فعالیت‌های دانشگاه علمی کاربردی ارزیابی می‌شوند.

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اميد بزرگ حداد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی كاربردی در نشست خبری که صبح امروز در ساختمان مركزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار كرد: در بیست و پنجمین سالگرد تاسيس دانشگاه علمی كاربردی با دستور رياست دانشگاه و تصويب هيات رئيسه تصميم گرفته شد كه دانشگاه فعاليت های خود را ارزيابی كند.

وی بيان كرد: برنامه های متنوعی برای امسال در نظر گرفته شده است و دبيرخانه اين معاونت جلسات متعددی با معاونت های دانشگاه و همچنين مراكز دانشگاهی تشكيل و مصوبات خوبی به تصويب اعضا رسيده است.

بزرگ حداد تاكيد كرد: دستاوردهای دانشگاه علمی كاربردی قرار است در سالروز تاسيس دانشگاه در تاريخ 18 مهرماه نمايشگاهی در سالن 21 نمايشگاه بين المللی برگزار و در روزهای 24 و 25 بهمن ماه در اجلاس سران همايشی تحت عنوان جشنواره ملی علمی كاربردی برگزار و كنگره ملی آموزش های عالی مهارت و اشتغال انجام و مقالات متعددی پس از داوری به صورت سخنرانی ارائه می شود.

طراحی دانشنامه برای دانشگاه علمی کاربردی

وی عنوان كرد: تفاهم نامه های خوبی برای طراحی يك دانشنامه علمی كاربردی به امضا رسیده و اعضای كميته آن در حال انتخاب هستند و همچنين سامانه آموزشی اين مركز مهارتی برای مهرماه 96 تقويت شده است تا خدمات ارزنده و خوبی به دانشجويان ارائه شود.

بزرگ حداد ادامه داد: تا به اين لحظه 213 مرگز آمادگی خود را برای حضور در نمايشگاه دستاوردهای ملی دانشگاه علمی كاربردی اعلام كرده و در اين جشنواره در حاشيه برگزاری اين نمايشگاه فعاليت های فرهنگی مرتبط با آموزشگاه دانشگاه علمی كاربردی، شركت های ريسك پذير و يادمان شهدا برگزار می شود.

وی تاكيد كرد: در جشنواره دانشگاه علمی كاربردی دستاوردهای ساليان گذشته بررسی می شود و همچنين دستاوردهای دانشجويی در همين جشنواره رونمايی می شود.

بزرگ حداد گفت: در جشنواره امسال یک هزار و 200 دستاورد ارائه می شود و كارگاه های آموزشی كلينيك اشتغال كارآفرينی و اجرای برنامه فرهنگی در كنار اين جشنواره ملی و مهارتی نيز انجام می گيرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.