سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت یک فلسطینی پس از درگیری با نظامیان صهیونیست

یک جوان فلسطینی که در درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت فلسطین امروز (یکشنبه) اعلام کرد: یک فلسطینی که روز گذشته در درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی مجروح شده بود، در نهایت به شهادت رسید.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: این مردم جوان که در منطقه «العیزریه» در کرانه باختری رود اردن به شدت از ناحیه سینه مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت از شدت جراحات جان خود را از دست داد.

تنش در فلسطین اشغالی از حدود یک هفته پیش که پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی را در ورودی های مسجدالاقصی تشدید کرد و مانع از ورود نمازگزاران فلسطینی به داخل آن شد، افزایش یافت. روز جمعه فقط تعداد اندکی از فلسطینیان توانستند از گیت‌های بازرسی مسجدالاقصی عبور کنند.

در درگیری‌های روز جمعه میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 300 نفر دیگر هم مجروح شدند. این درگیری ها در روزهای شنبه و یکشنبه هم ادامه داشت. در درگیری های روز شنبه حدود 60 نفر مجروح شدند.

به دنبال اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر ایجاد گیت‌های بازرسی در ورودی‌های مسجدالاقصی، تظاهرات گسترده ای در نقاط مختلف خاورمیانه و آسیا علیه اسرائیل برگزار شده است.

انتهای پیام/

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.