سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

قهرمانی تیم دختران باریج اسانس کاشان در مسابقات استان اصفهان

تیم دختران باریج اسانس کاشان در مسابقات والیبال آتیه سازان استان اصفهان قهرمان شدند.

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تیم آتیه سازان دختر باشگاه باریج اسانس در رده سنی 84، روز گذشته(جمعه 30 تیر) توانست با اقتدار رقیبان را پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد .

محمدرضا واعظ، افزود:تیم دختران باشگاه باریج اسانس کاشان توانست با ارائه یک بازی هدف دار در دو دیدار نیمه نهایی و فینال، برابر حریفان خود به پیروزی برسد و در بین 60 تیم حاضر، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی، با تبریک این موفقیت چشمگیر به مدیرعامل باشگاه باریج اسانس و تمامی دختران این باشگاه در آستانه دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر گفت: این باشگاه در سال 96 با هدف بالابردن سطح کیفی و کمی دانش والیبال در بازیکنان و کادر در زمینه ورزش حرفه ای قدم برداشته است .

به گفته وی، ورزش حرفه ای نیازمند کار و فکر حرفه ای است که تمامی بازیکنان و کادر این باشگاه با پشتیبانی هیات مدیره شرکت باریج اسانس و مدیر عامل آن در این مسیر قدم برداشته اند.

واعظ، در پایان، دورنمایی خوب و خوش را برای تمامی نونهالان و نوجوانان و جوانان شهرستان کاشان ارزیابی کرد و گفت: باشگاه باریج اسانس کاشان در ترم تابستانه نیز سال والیبالی خود را در  به چهار فصل تقسیم بندی کرده است تا با درایت خانواده های کاشانی و ثبت نام فرزندان خود در این ترم شاهد ایجاد پیوند عمیق تر ورزش تخصصی و حرفه ای با خانواده ها و کشف استعدادهای ویژه باشد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.