سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل فرودگاه های استان:

فرودگاه اردبیل از نظر مساحت جزو 4 فرودگاه بزرگ کشور است

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: فرودگاه اردبیل از نظر مساحت جزو 4 فرودگاه بزرگ کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فخرالدین هاشمی،مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه مساحت فرودگاه اردبیل یک هزار و 200 هکتار است بیان کرد: از این نظر این فرودگاه جزو چهار فرودگاه بزرگ کشور می باشد.

وی با بیان اینکه این فرودگاه هم اکنون مجهز به انواع امکانات ناوبری و سیستم های پرواز می باشد، گفت: هم اکنون 2 باند متقاطع در این فرودگاه وجود دارد که در کشور بی نظیر است.

مدیر کل فرودگاه های استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته در فرودگاه اردبیل برای ارتقای سیستم های پروازی افزود: اقدامات زیادی در راستای تعریض باند، افزایش پرواز و خرید دستگاه هایی چون آیرلس و  ILS انجام گرفته است.

هاشمی با اشاره به نیاز فرودگاه اردبیل به بازسازی و اجرای طرح های توسعه ای از بهسازی سطوح پروازی باند قدیم این فرودگاه خبر داد و افزود: این باند از اواخر امسال مورد ترمیم و بازسازی قرار می گیرد و به تبع آن ممکن است چندین پرواز نیز از فرودگاه استان لغو شود ولی برای توسعه آن نیز به این اقدام می باشد.

وی با اشاره به طرح های اجرا شده در فرودگاه اردبیل گفت: ترمینال سفرهای خارجی (حج) از جمله مهم ترین این طرح هاست که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، برای احداث این ترمینال 2 هزار و 200 میلیارد ریال هزینه شده که با تکمیل آن 8 هزار و 100 مترمربع به فضای پذیرش مسافر فرودگاه افزوده می شود.

 

انتهای پیام/ح

بهسازی سطوح پروازی باند قدیم فرودگاه اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۸:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
از نظر کنسلی پروازها هم جزو 4 فرودگاه برتر جهان است.