سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آغاز به کار لیگ ستارگان بورس برای نخستین بار درکشور

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اولین دوره لیگ ستارگان بازار سرمایه ایران از تاریخ ۲ مردادماه سال جاری شروع به کار خواهد کرد.

یاسر فلاح مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آغاز به کار لیگ ستارگان بورس که قرار است ۲ روز آینده شروع به کار کند اظهار داشت: سازمان بورس قصد دارد با برگزاری مسابقات، زمینه توسعه فرهنگ سازی و شناخت بیشتر بازار سرمایه را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه نخستین لیگ ستارگان بورس ایران، با هدف ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه‌ها و بازار سرمایه دوم برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رویداد ویژه بازار سرمایه، با حضور دانشجویان رشته‌های مدیریت، حسابداری، اقتصاد، و رشته‌های مرتبط با امور مالی به مدت محدود و با هدف اتصال بازار سرمایه و دانشگاه‌ها در شرکت بورس اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه این رویداد برای نخستین بار درکشور عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: درسال جاری، لیگ ستارگان بورس، به صورت محدود و با ۱۰ تیم از ده دانشگاه استان تهران برگزار می‌شود، این درحالی است که در سال‌های آینده این مسابقه در سطح کشور گسترده خواهد شد و تمام دانشگاه‌ها از سراسر کشور دراین مسابقه حضور خواهند داشت.

مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از جوایز درنظر گرفته شده برای این افراد خبر داد و عنوان کرد: نفر اول ۲۰ میلیون تومان اعتبار خرید سهام، نفر دوم ۱۰ میلیون و نفر سوم ۵ میلیون اعتبار خرید سهام درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برگزاری لیگ ستارگان بورس تا ۲ روز آینده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.