سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«شب‌های فیروزه‌ای» از سفرنامه‌ای مفرح حکایت می‌کند

فیلمبرداری «شب‌های فیروزه‌ای» پس از شیراز، در یزد شروع می‌شود.

غلامرضا حیدری تهیه‌کننده «شب‌‌های فیروزه‌ای» در مورد این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: جنگ شبانه «شب‌های فیروزه‌ای» بخش‌های مختلفی مانند دعوت از خوانندگان، هنرمندان، افراد سرشناس بومی را شامل می‌شود همچنین، مکان‌های «دیدنی و گردشگری» و «آداب و رسوم» یک استان را به تصویر می‌کشد. در حال حاضر فیلمبرداری ما در شیراز بوده و پس از آن  به یزد خواهیم رفت.

وی ادامه داد: به نظرم برنامه‌ «شب‌های فیروزه‌ای» به گونه‌ای جنگ سفرنامه بوده یعنی به تمام استان‌های کشور سفر می‌کنیم و فضای آن را به صورت شاد و مفرح برای بیننده به تصویر می‌کشیم.

این تهیه‌کننده بیان کرد: شروع پخش «شب‌های فیروزه‌ای» پس از ماه مبارک رمضان سال 95 در شبکه پنج سیما بوده که بیننده‌های زیادی را جذب کرد؛ این مورد باعث شد تا این جنگ تا به امروز ادامه پیدا کند. ساخت جنگ شبانه «شب‌های فیروزه‌ای» تلفیق پیش‌بینی‌های ما با سلیقه مخاطب بوده و هر دو نظر در آن اعمال شده است.

حیدری با اشاره به نوع همکاری عوامل با این برنامه، اظهار داشت: عوامل «شب‌های فیروزه‌ای» مثل کارگردان، مجری و گروه فنی در هر شهر تفاوت دارد و از همان شهر تامین می‌شود.

وی افزود: اجرای «شب‌های فیروزه‌ای» توسط دو مجری برگزار می‌شود. علی معصومی به صورت ثابت در تمام قسمت‌های برنامه حضور دارد و مجری دیگر، از استان مورد نظر معرفی می‌شود.

تهیه‌کننده «شب‌های فیروزه‌ای» در پایان خاطرنشان کرد: همه عوامل «شب‌های فیروزه‌ای» از صمیم قلب فعالیت می‌کنند و همکاری با آنها برای من لذت‌بخش بود. امیدوارم بیننده‌های عزیز هم از این جنگ شبانه رضایت کافی داشته باشند.

گفتنی است؛ جنگ شبانه «شب‌های فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی علیرضا حیدری و اجرای علی معصومی هر شب ساعت 21 از شبکه پنج سیما در حال پخش است.

 

انتهای پیام/

پخش برنامه «شب‌های فیروزه‌ای» هر شب از شبکه 5 سیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.