سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ کتابخانه‌ سیار روستایی در آذربایجان‌غربی افتتاح می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: سه کتابخانه سیار روستایی در دهه کرامت در شهرستان‌های آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛جواد زاهدی، در این خصوص با بیان اینکه بهترین راه کتاب رسانی به مناطق عشایری و دور افتاده، استفاده از کتابخانه سیار روستایی است افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با ۲۳ کتابخانه و ۲۹۰ هزار جلد کتاب، سعی در فرهنگ سازی در حوزه مطالعه و کتابخوانی دارد.

وی به جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اشاره و عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  آذربایجان غربی، در هفت بخش آثار کاردستی، نشریه‌نگاری، کتاب‌خوانی، داستان‌نویسی، شعرسرایی، سرود و پویانمایی و مجموعاً با ۷۵ اثر و ۱۱۳ نفر در این جشنواره شرکت کرده است.

زاهدی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، آشنایی با زندگی امام غریب، آشنایی با آموزه های دینی و ترویج اخلاقی اسلامی در بین کودکان و نوجوانان است.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در حوزه های فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و مذهبی، زیر نظر مربیان و کارشناسان کانون به فعالیت می پردازد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت های مذهبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، بیان کرد: در بخش آشنایی کودکان و نوجوانان با قرآن کریم و احکام و احادیث، و همچنین فعالیت در مناسبت های مذهبی، در تمام مراکز پرورش فکری استان، برنامه ریزی و سیاست گذاری انجام شده است.

وی به حضور تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری در استان اشاره و اذعان کرد: تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از اول تا هشتم مرداد ماه، در شهر های ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، چالدران، خوی، سلماس و ارومیه، ۱۴ نمایش اجرا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: فعالیت و حضور کودکان و نوجوانان در کانون، با علاقه و حمایت خانواده ها صورت گرفته و طرحی بنام (کانون مدرسه) برای آشنایی بهتر کودکان و نوجوانان با کانون پرورش فکری، با آموزش و پرورش آذربایجان غربی امضا و در حال اجرا است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با تقدیر از سایر مسئولان و مدیران استان، افزود: مسئولان استان نگاه ویژه ای به تربیت کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی دارند و از رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رشد و شکوفایی و پرورش کودکان و نوجوانان برای ساختن آینده کشور ایران است.

انتهای پیام/م

افتتاح کتابخانه های سیار روستایی در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.