سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در میان خاکستر؛ روایتگر قافله جهاد و شهادت در خرمشهر

سریال «در میان خاکستر» به سرگذشت مردمان مظلومی می‌پردازد که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی با دست‌های خالی از شهر و خود دفاع کردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «در میان خاکستر» به سرگذشت مردمان مظلومی می‌پردازد که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی با دست های خالی در مواجهه با ارتش تا دندان مسلح بعث تا آخرین لحظه ایستادند و از شهر و آرمان های خود دفاع کردند.

این سریال در 22 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر و نویسندگی و کارگردانی سجاد امیریزدانی در موسسه رسانه ای اوج تهیه شده است.

به گفته سجاد امیریزدانی فیلمنامه این سریال براساس واقعیت و پس از تحقیق و مصاحبه با مبارزان خرمشهری تهیه شده و داستان، بیانگر مقاومت مظلومانه جوانان گمنام خرمشهری است که در برابر ارتش تا دندان مسلح بعثی ایستادند و معادلات صدام و هم پیمانان غربی را به هم ریختند و با نثار خون خود به الگوی مقاومت و ایثار مبدل گشتند.

امیریزدانی گفت: با توجه به اینکه این سریال به طور مستقیم به زندگی شهدای جنگ تحمیلی می پردازد، مسئولان موسسه اوج در تلاشند تا زمینه عرضه مناسب سریال به مخاطبان رسانه ملی را فراهم کنند. همچنان که مراحل پایانی اصلاح رنگ و صداگذاری طی می شود، رایزنی ها ادامه دارد اما هنوز خبر قطعی از مشخص شدن کنداکتور پخش نداریم.

ارسطو خوش رزم، حمیدرضا محمدی، سوده ازغندی، ژاله کاظمی، ایمان سلگی، مرتضی حسنلو، فاطمه عریضی، مسعود کشاورز، مسعود رحیم پور، امیرعلی مجلسی، منصور نواصری، محمدامیر زارع، بدرالسادات برنجانی، مرتضی موفق، سپیده علی محمدی، حسین پوریده، رامین قربانی، مجتبی کاتوزیان، حامد جعفری کیا و امیرجوشقانی بازیگران سریال «در میان خاکستر» هستند.

 

انتهای پیام/

 

در میان خاکستر از شهدای خرمشهر می‌گوید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.