سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش بسکتبال: فراتر از توان خود در مسابقات ویلیام جونز حاضر شدیم

فلاحت گفت: در مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز فراتر از توان خود ظاهر شدیم و با کمی دقت می توانستیم برابر تیم ها به برتری برسیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سی و نهمین دوره از مسابقات ویلیام جونز با حضور 10 تیم به میزبانی تایوان آغاز شده و تیم ملی «ب» بسکتبال کشورمان تاکنون 3 پیروزی برابر تیم های ژاپن، هند و تایوان سفید و 4 باخت مقابل کانادا، عراق، لیتوانی و کره جنوبی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ملی پوشان بسکتبال ایران عصر دیروز در هفتمین دیدار خود به مصاف عراق رفتند و با اختلاف 15 امتیاز بازی را برابر حریف خود واگذار کردند.

محمدرضا فلاحت ملی پوش بسکتبال درباره مسابقات ویلیام جونز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از شروع  جام ویلیام جونز می دانستیم که این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و تیم های قوی در این بازی ها شرکت می کنند, همچنین تیم هایی مثل لیتوانی و کانادا که  صاحب سبک هستند و با بازیکنان اصلی در این مسابقات حاضر می شوند.

به بازیکن آمریکایی عراق باختیم

او درباره  دیدار تیم ملی «ب» بسکتبال با عراق افزود: بازی را برابر عراقی ها واگذار کردیم که یکی از  علت های مهم آن، حضور  بازیکن آمریکایی در تیم عراق بود و مهار کردن او کمی سخت بود و ما مجبور بودیم تمام تمرکزمان  به کنترل  بازیکن آمریکایی معطوف کنیم. این بازیکن نه تنها بیشترین امتیاز را به دست آورد بلکه پاس های منجر به گل هم  داشت بنابراین  وجود این بازیکن به پیروزی عرافی ها کمک کرد و در واقع ما به بازیکن آمریکایی عراقی ها باختیم.

 فلاحت ادامه داد: سبک و مدل بازیکن آمریکایی با عراقی ها متفاوت بود، همچنین بازیکنان عراق، سطح  و نوع بازی هایشان با تیم ما بسیار متفاوت است. عراقی ها با اختلاف چند  امتیاز تیم تایوان آبی را شکست داد  و البته این بازیکن  به تنهایی 40 امتیاز به دست آورد. تصورم این است که اگر تیم عراق، چنین بازیکنی را در اختیار نداشت همه بازی ها را برابر حریفان خود واگذار می کرد.

 فراتر از توان خود ظاهر شدیم

ملی پوش بسکتبال عنوان کرد: به نظرم فراتر از توان خود در این مسابقات ظاهر شدیم. در بازی با تیم لیتوانی با اختلاف 6  امتیاز باختیم با وجودیکه مهار تیم اروپایی بسیار دشوار است و اگر  چند خطا نمی کردیم ، می توانستیم برابر این تیم به برتری برسیم.

فلاحت درباره مصدومیتش گفت: در بازی با کره جنوبی فیله کمرم گرفت به همین علت نتوانستم در بازی بعدی که با کانادا بود به زمین بروم اما در حال حاضر مشکلی نیست و می توانم بازی کنم.

تیم ملی «ب» بسکتبال کشورمان، عصر امروز ساعت 15:30 به وقت تهران به مصاف تیم تایوان آبی خواهد رفت.

 تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات جام ویلیام جونز سال گذشته  با هدایت مهران شاهین طبع به مقام چهارم این بازی ها دست یافت.در حال حاضر هم تیم ملی با هدایت عباس آقاکوچکی در این مسابقات حضور دارد که اکنون در مقام هفتم ایستاده است.

 جدول رده بندی تیم ها در حال حاضر به صورت زیر است:

کانادا: 6 برد، 1باخت

لیتوانی:6 برد، 1 باخت

کره جنوبی:5 برد، 2باخت

تایوان آبی:4 برد، 3باخت

فیلیپین:4برد، 3باخت

عراق:4برد، 3باخت

ایران:3برد، 4باخت

تایوان سفید:2برد، 5باخت

ژاپن: 1برد، 6باخت

هند:7 باخت

 انتهای پیام/

 

تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات ویلیام جونز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.