سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

فعالیت 21 مرکز کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در استان

مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی از فعالیت 294 مهدکودک فعال و 21 مرکز آموزشی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ علی عرب‌نژاد مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت : شعار هفته بهزیستی «بهزیستی محور مسؤولیت و سلامت اجتماعی» است.
ویبا بیان اینکه سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه به عنوان گسترده‌ترین شبکه اجتماعی است، افزود : بیش از 20 بار نام بهزیستی در سند توسعه آورده شده است.

مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبیگفت : پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معلولیت‌ها و توسعه سلامت اجتماعی، کار و تلاش مداوم و تخصصی، بهزیستی جامعه محور، توانمندسازی و بازتوانی و استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند سازمان‌های مردم نهاد و ایجاد گفتمان اجتماعی و مشارکت مردمی از جمله راهبردها و استراتژی‌های سازمان بهزیستی است.

عرب‌نژاد با بیان اینکه پنج مرکز مشاوره ژنتیک در استان وجود دارد، اظهار کرد: همچنین 29 مرکز ترک اعتیاد و خدمات معتادین، 57 مرکز روزانه و شبانه‌روزی خدمات معلولان و 47 مرکز خدمات مشاوره ای و روانشناختی در استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون 40 درصد از معابر شهری و 60 درصد از ادارات استان مناسب‌سازی شده است افزود : مناسب‌سازی در خراسان‌جنوبی به نسبت سایر استان‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
انتهای پیام/ک


پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اهداف اصلی بهزیستی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.