سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

برگزاری «مدرسه روش تحقیق» ویژه استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی افغانستان

تیشه‌یار از برگزاری دوره آموزشی «مدرسه روش تحقیق» ویژه استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی افغانستان در ایران خبرداد.

ماندانا  تیشه یار مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، از برگزاری دوره‌های آموزشی «مدرسه روش تحقیق» ویژه استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی افغانستان خبرداد و گفت: این کارگاه آموزشی به درخواست استادان دانشگاه‌های مختلف افغانستان  و به منظور آموزش روش تحقیق به عنوان پایه پژوهش در رشته‌های علوم اجتماعی، علوم سیاسی، روانشناسی و مدیریت برگزار می‌شود.

وی افزود: استادان افغان فعال در رشته‌های علوم انسانی که علاقمند به شرکت در این دوره‌ هستند می‌توانند با ارسال درخواست‌های خود در این کلاس‌ها ثبت‌نام و با سفر به ایران از دانش، تجربه و همفکری استادان دانشگاه علامه طباطبایی که بزرگترین دانشگاه علوم انسانی در ایران است بهره‌مند شوند.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی با تأکید بر اینکه آخرین مهلت برای  ثبت نام و شرکت در این دوره، پنجم مرداد ماه است، تصریح کرد: کارگاه‌ها 25 تا 30 شهریور/سنبله در شهر فریدونکنار برپا خواهد بود.

اضافه می‌شود که داوطلبان شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام به تارنمای www.cr.atu.ac.ir مراجعه و یا از طریق کانال تلگرامی ATRMS@ اقدام کنند.

انتهای پیام/

دوره‌های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای اساتید دانشگاه‌های افغانستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.