سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس راهور در هفته ای كه گذشت؛

تعویض موتور خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع است/پلیس به هیچ وجه از جرم فرماندار و بخشدار جوکار نمی گذرد

مهم ترین اخبار پليس راهور را با یک کلیک مشاهده کنید.

 به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پليس راهور در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

*تعویض موتور خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع است

 سرهنگ ترحمی رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا اظهار داشت: تعویض قطعات اصلی خودرو مانند موتور، شاسی، بدنه و کم و زیاد کردن محورها بدون مجوز پلیس تخلف است و هرگونه تغییرات در خودرو باید در سامانه شماره گذاری درج شود.

وی در ادامه افزود: در صورتی که خودرویی دچار حادثه شود و در این حادثه وسیله نقلیه دچار نقص فنی شود، مالکان خودرو برای تعویض موتور باید قبل از رفع نقص درخواست خود را به پلیس ارائه بدهند و پس از بررسی های صورت گرفته نتیجه به آن‌ها اعلام می‌شود.

سرهنگ ترحمی بیان کرد: مالکان خودرو برای درخواست تعویض موتور خودروی خود باید به مراکز شماره گذاری و یا تعویض پلاک مراجعه کنند.

 

*تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بازی سوپرجام

 سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به بازی فوتبال تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در قالب سوپر جام باشگاه‌های ایران در روز جمعه 30 تير، پلیس راهور تمهیداتی را پیش بینی کرده است.

وی خاطرنشان كرد: در رینگ اول و دوم محدودیت ترافیکی داریم و توقف در این رینگ باعث جابه جایی خودرو توسط پلیس می شود،در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها، ممنوعیت تردد در برخی مسیر‌ها را خواهیم داشت.

 

*پلیس به هیچ وجه از جرم فرماندار و بخشدار جوکار نمی گذرد

 سرهنگ محمد ترحمی رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا گفت: رفتار فرماندار و بخشدار جوکار با مامور پلیس «ستوان رضایی» نامناسب و غیرقابل گذشت  است و نباید مامور پلیس را در حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی با بیان اینکه  حتی  اگر مامور وظیفه‌شناس ما این مجرمان را ببخشد اما پلیس پیگیر پرونده حقوقی خواهد بود، تاکید کرد: از این مامور وظیفه‌شناس درخواست می‌کنیم تا صدور رای نهایی از ماجرای این پرونده کناره‌گیری نکند تا بتوانیم از نظر حقوقی مجرمان را مجازات کنیم.

سرهنگ ترحمی در پایان گفت: پرونده در دادگاه مربوطه در حال رسیدگی قرار دارد و هنوز حکم نهایی صادر نشده است.

انتهای پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.