سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد:

رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب در بروجرد /نگهداری ۷۳۳ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

گودرزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر این شهرستان رونمایی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  رضا ترابی گودرزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: این تعداد کتاب شامل پنج عنوان در حوزه ادبیات، یک عنوان معارف، یک عنوان اطلاعات عمومی، چهار عنوان علمی و متفرقه بوده است.

وی افزود: نویسندگان همه این کتاب‎‌ها شهروندان بروجردی هستند که نسخه‎ای از کتاب تازه منتشر شده خود را به مرکز اسناد و مفاخر این شهرستان اهداء کرده‎اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: با توجه به فعالیت نویسندگان بروجردی در حوزه چاپ و نشر نیز قطعا تعداد کتب منتشر شده در بروجرد بیش از این تعداد است که به مرکز اسناد و مفاخر ارایه نشده است.

نگهداری ۷۳۳ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

گودرزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، گفت: در حال حاضر ۷۳۷ عنوان کتاب از ۲۸۵ نویسنده بروجردی در قالب یک هزار و ۵۸ جلد در مرکز اسناد و مفاخر شهرستان نگهداری می‎شود که هر کدام گنجینه و سندی مکتوب برای دیگر محققان و پژوهشگران هستند.

وی با اشاره به رونمایی ۳۰ عنوان کتاب سال گذشته در بروجرد افزود: از این تعداد کتاب نیز ۱۳ عنوان در حوزه ادبیات، چهار عنوان تاریخی، هفت عنوان معارف، دو عنوان علمی، دو عنوان درسی، دو عنوان فرهنگی و متفرقه بوده‎اند.

گودرزی با اشاره به فعالیت مرکز اسناد و مفاخر بروجرد گفت: این مرکز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال‎‌های اخیر در محل این اداره دایر شده و تا حدودی توانسته قابلیت‎‌ها و توانمندی‎‌های شهرستان بروجرد در حوزه فرهنگ و هنر را حفظ کند.

وی در ادامه افزود: نویسندگان می‎‎توانند، با اهدای یک نسخه از کتاب‌های تازه منتشر شده خود به مرکز اسناد و مفاخر علاوه بر معرفی آثار خود، این مرکز را در داشتن گنجینه‎ای غنی تقویت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد علاوه بر کتاب، صد‌ها نسخه عکس، دست نوشته، اسلاید و فیلم قدیمی نیز نگهداری می‎شود، گفت: این مرکز آماده دریافت اسناد قدیمی شهروندان بروجردی است.

انتهای پیام /د

رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب در بروجرد /نگهداری ۷۳۳ عنوان کتاب در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.