سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

رویداد کارآفرینی گردشگری در شیراز + عکس

رویداد کارآفرینی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شیراز برگزار شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رویداد کارآفرینی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هدف ترویج فضای کسب و کار در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اتاق بازرگانی شیراز در حال برگزاری است.

حسین پناهی جانشین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس و دبیر اجرایی این رویداد گفت: پیش رویداد این طرح به صورت یک دوره آموزشی ۶ روزه برای تبادل اندیشه و اطلاعات در دانشگاه شیراز برگزار شد.


وی افزود: در این دوره بیش از ۸۰ نفر شرکت کردند و تعداد ۵۰ نفر به مرحله اصلی رویداد راه یافتند.

رویداد کارآفرینی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تا روز شنبه ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

محسن عامری دبیر علمی این رویداد نیز گفت: شرکت کنندگان در قالب تیم‌هایی طی ۴ روز ایده‌های خود را زیر نظر مربیان پرورش و به یک مدل کسب و کار مناسب تبدیل می‌کنند.

وی ادامه داد: از ۱۱ تیم تشکیل شده حداقل ۵ تیم برگزیده و در پارک علم و فناوری فارس ادامه فعالیت خواهند داد، همچنین از بقیه تیم‌ها نیز تقدیر به عمل می‌آید.

این رویداد با محوریت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس و همکاری سازمان‌های دولتی و علمی استان فارس همچون استانداری فارس، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، بنیاد نخبگان فارس، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز، شهرداری شیراز، پارک علم و فناوری فارس، دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه پیام نور فارس، دانشگاه غیر انتفاعی فاطمیه، دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و دانشگاه علمی - کاربردی فارس برگزار شده است.

انتهای پیام/ن

رویداد کارآفرینی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تا روز شنبه ۳۱ تیرماه ادامه دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.