سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

بهره مندی ۷۵ دانش آموز از خدمات کانون‌های فرهنگی تربیتی

۷۵ نفر از دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد رامسر از خدمات کانون‌های فرهنگی تربیتی دائم و موقت از ابتدای امسال تاکنون بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد رامسر با بیان اینکه ۷۵ نفر از دانش آموزان تحت حمایت در رامسر ازخدمات ارایه شده در کانون‌های فرهنگی تربیتی دائم و موقت از ابتدای امسال تاکنون بهره‌مند شدند، گفت: این نهاد با برگزاری کلاس‌ها و ارائه فعالیت‌های فرهنگی تربیتی در تلاش است تا نیاز مددجویان خود را در زمینه‌های مختلف مرتفع سازد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان رامسر دارای یک کانون فرهنگی تربیتی دائم است، افزود: خدمات متنوعی در بخش‌های  مشاوره، راهنمایی، آموزش مسایل اعتقادی، مسابقات فرهنگی، هنری و تربیتی   به مددجویان در این کانون  ارائه می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد رامسر با بیان اینکه عملکرد کانون‌های فرهنگی تربیتی در تحصیل و تهذیب دانش آموزان، دانشجویان و آموزش زنان سرپرست خانوار بسیار مثبت خواهد بود، گفت: تعمیق باور‌های دینی،   افزایش خودباوری، ایجاد نشاط، تقویت همگرایی منطبق با موازین انقلاب اسلامی، جامعه پذیری و ایجاد محیط سالم و سازنده منطبق بر معیار‌های تربیت اسلامی از اهداف تشکیل کانون‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی است.

 

سرایی به برگزاری اردو‌های فرهنگی و تربیتی برای خانواده‌های تحت حمایت در تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو‌ها در روز‌های  تعطیلات تابستانی است.

 

وی با بیان اینکه  همچنین مددجویان به اردو‌های زیارتی اعزام می‌شوند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون  تعداد ۹ نفر از دختران دانش آموز دوره متوسطه و مادران و دختران مددجو‌ی تحت حمایت در این شهرستان به قم و مشهد اعزام شدند.

 

وی افزود: ۲۹۲ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان سال گذشته به اردو‌های زیارتی، آموزشی و تربیتی اعزام شدند.

 

انتهای پیام/آ

آموزش مهارت‌های زندگی در کانون فرهنگی تربیتی رامسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.