سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظرسنجی: یک سوم حامیان ترامپ ارتباط پسر ارشد رئیس‌جمهور آمریکا با وکیل روس را باور نمی‌کنند

بیشتر رای‌دهندگان به ترامپ، داستان‌های مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را در زمره اخبار جعلی رسانه‌ها قرار داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ نتایج نظرسنجی اندیشکده سیاست عمومی (Public Policy Polling) نشان می‌دهد تقریبا یک سوم آمریکایی‌هایی که به ترامپ رای داده اند ملاقات پسر ارشد وی با وکیل روسی را باور نمی‌کنند. این موضوع مخالف این واقعیت است که دونالد ترامپ جونیور به جلسه برگزار شده با «ناتالیا وسلنیتسکایا»، وکیل روسی اذعان کرده است.

بر این اساس، ۴۵ درصد از افرادی که به ترامپ رای داده اند معتقدند دونالد ترامپ جونیور با ارسال ایمیل‌هایی به یک وکیل روسی به دنبال جمع آوری اطلاعات علیه «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا بوده است.

همچنین ۳۲ درصد حامیان ترامپ برگزاری جلسه میان پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا با وکیل روسی را باور نمی‌کنند و ۲۴ درصد اعلام کردند که مطمئن نیستند.

۷۲ درصد از رای دهندگان به ترامپ، داستان‌های مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را در زمره اخبار جعلی رسانه‌ها قرار داده اند و کمتر از یک چهارم آن‌ها توافق ترامپ با روسیه را احتمال می‌دهند.

بنابر این نظرسنجی فقط ۱۳ درصد از افرادی که به ترامپ رای دادند به ارتباط ستاد انتخاباتی ترامپ با روس‌ها اعتقاد دارند.

«دین دبنام»، رئیس اندیشکده سیاست عمومی معتقد است داستان دخالت روسیه در انتخابات آمریکا تاثیر چندانی بر وضعیت سیاسی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نداشته است. بخش بزرگی از آن به این دلیل است که حامیان ترامپ نه تمایلی به این موضوع دارند و نه توجه نشان می‌دهند.

این نظرسنجی با شرکت ۸۳۶ آمریکایی از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ ژوئیه و با حاشیه خطای ۳.۴ درصد انجام شد.

انتهای پیام/

 

نظر مردم آمریکا درباره ارتباط پسر ارشد ترامپ با وکیل روس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.