سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي؛

احداث نیروگاه خورشیدی، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است

احداث نیروگاه خورشیدی فتوولتائیک، با هدف تولید انرژی پاک، کمک به کاهش آلودگی هوا، ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی طرح احداث نیروگاه خورشیدی فتوولتائیک در شهرستان اردکان گفت: در راستای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حال سرمایه گذاری در سطح کشور است و یکی از اولین پروژه هایی که در کشور کلنگ زنی شد، مربوط به شهرستان اردکان است.

ربیعی افزود: این اقدام با هدف تولید انرژی پاک، کمک به کاهش آلودگی هوا، ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه تامین اجتماعی ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است و از فاینانس نیز برای تکمیل این پروژه استفاده خواهد شد.

ربیعی  یادآور شد: فاینانس با آغاز اجرای پروژه به نیروگاه ۱۰ مگاواتی انرژی خورشیدی اردکان اختصاص خواهد یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه پروژه های این چنینی باید هرچه سریعتر آماده بهره برداری شوند، افزود: پروژه نیروگاه فتو ولتاییک اردکان ظرف مدت هشت ماه آماده بهره برداری خواهد بود و در حین ساخت برای ۱۵۰ نفر و بعد از ساخت برای ۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

علی ربیعی و هیئت همراه در سفر خود به شهرستان اردکان با حضور در مقبره آیت الله خاتمی امام جمعه فقید یزد و اردکان و گلزار شهدای اردکان به مقام شامخ علما و شهدا ادای احترام کرد.

 انتهای پیام/ص

آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.