سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

89 روستای سردشت آذربایجان غربی در انتظار گاز طبیعی

تا 2 سال آینده 89 روستای شهرستان سردشت از نعمت گاز طبیعی بهره مند میشوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا دوسال آینده 89 روستای شهرستان سردشت به شبکه گازرسانی کشور متصل خواهند شد.
 علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ،در بازدید از پروژه های گازرسانی به شهر میرآباد شهرستان سردشت و برخی از روستاهای آن ضمن بیان این مطلب  اظهارداشت: تامین پایدار جریان گاز طبیعی در سردشت اولویت مهم شرکت گاز استان آذربایجان غربی در این شهرستان است.
وی افزود: مشکل افت فشار گاز در سردشت که در فصول سرد سال بعضا اتفاق می افتد با احداث خط انتقال گاز از بوکان به خلیفان مهاباد و از آنجا به شهر مرزی سردشت رفع خواهد شد و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.
شیخی گازرسانی به روستاهای سردشت را از دیگر اولویت های شرکت گاز استان آذربایجان غربی در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا دوسال آینده 89 روستای این شهرستان مرزی به شبکه گازرسانی کشور متصل می شود که با بهره برداری از این پروژه ها ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش خانوار روستایی شهرستان سردشت به 60 درصد خواهد رسید.
این مقام مسئول ادامه داد : برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال برآورد شده است
نژاد جهانی فرماندار شهرستان سردشت نیز که در این بازدیدها حضور داشت، سفر مدیر عامل و کارشناسان شرکت گاز استان آذربایجان غربی را بسیار پربار و مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت : امیدواریم که این اقدامات الگویی برای سایر مسئولان باشد تا از نزدیک مسایل را ارزیابی ومشکلات را لمس و بررسی کنند.
انتهای پیام/ع



روستاهای شهرستان یردشت ر انتظار شعله گاز طبیعی در منازلشان هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.