سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلاردایس در اندیشه بازگشت به فوتبال ملی

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس از آمادگی خود برای مربیگری در سطح فوتبال ملی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سم آلاردایس سرمربی سابق تیم کریستال پالاس که به علت فساد مالی از مربیگری سه شیرها اخراج شد  و  فقط در یک مسابقه روی نیمکت تیم ملی انگلیس نشست ،در اندیشه بازگشت به  دنیای مربیگری است.
البته آلاردایس فقط به مربیگری تیم ملی یک کشور فکر می کند نه یک تیم باشگاهی.


آلاردایس زمانی که هدایت کریستال پالاس را برعهده داشت، در پایان فصل پس از تنها پنج ماه مربیگری  که موفق به نگه داشتن عقاب ها در لیگ برتر شد، این تیم را ترک کرد.

این مربی 62 ساله فعلا ترجیح می دهد اوقات خود را صرف خانواده کند.


آلاردایس گفت: این که الان تیم در حال سقوطی پیشنهاد بدهد و بگوید بیا ما را نجات بده،این پیشنهاد مناسب من نیست.
اگر قرار باشد به مربیگری فکر کنم، باید موقعیت ملی باشد، و این سمت برای من مناسب است ،شاید در این صورت بتوانم همسرم را متقاعد کنم.

سرمربی سابق کریستال پالاس افزود: مربیگری در سطح ملی نسبت به لیگ برتر آسان تر است. در لیگ برتر تنش و فشار زیادی وجود دارد. وقتی بازی ملی دارید، همه روی شما متمرکز هستند، اما بعد از آن ماه ها زمان می برد تا شما دوباره با هم ملاقات کنید.


گفتنی است سم آلاردایس تنها پس از 67 روز مربیگری در تیم ملی انگلیس از سمت خود برکنار شد زیرا نشریه دیلی تلگراف فیلمی از آلاردایس منتشر کرد که در آن، او با دو خبرنگار  صحبت می کرد و در زمینه نقل و انتقالات غیرقانونی و دور زدن قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، مشاوره می داد و قرار بود  در ازای این کار مبلغ 400 هزار پوند از آنها دریافت کند.


انتهای پیام/

مربی سابق انگلیس در اندیشه بازگشت به دنیای مربیگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.