سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تکذیب خبر قطعی متوالی آب در روستای سعیدآباد گلپایگان

مدیر آب و فاضلاب روستائی گلپایگان گفت: خبر قطعی سه روزه آب در روستای سعید کذب است و تنها به علت عملیات آب‌رسانی، آب شرب روستا 3 ساعت قطع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسفندیار ریاحی  با تکذیب خبر قطعی سه روزه و متوالی آب در روستای سعیدآباد گلپایگان اظهار داشت: در هفته جاری دو مورد قطعی آب به علت اجرای عملیات آب‌رسانی و اختلاف ولتاژ برق در روستای سعیدآباد گلپایگان اتفاق افتاده است.

وی افزود: یک مورد قطعی آب به علت اجرای توسعه آب کشاورزی به روستای غرقه که لوله‌گذاری از طریق روستای سعیدآباد بود که در این مسیر آب به مدت 3 ساعت در روستا قطع شد.

مدیر آب و فاضلاب روستائی گلپایگان در ادامه گفت: روز سه شنبه 27 تیرماه نیز به علت توسعه برق‌رسانی در روستاهای سعیدآباد برق این روستا به مدت نیم ساعت قطع شد و چون پمپ موتور آب برقی است همزمان با قطعی برق، آب نیز قطع بود که البته در برخی مناطق با افت فشار مواجه شدیم و آب به طور کامل قطع نبوده است.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ‌گونه مشکلی قطعی آب به دلیل کمبود در این روستا وجود نداشته است، اظهار داشت: انتشار خبر کذب مبنی بر قطعی سه روزه آب در روستای سعیدآباد گلپایگان سبب تشویش اذهان عمومی شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.